Benvingut i benvinguda

El Centre de Formació de Persones Adultes Arquitecte Jujol és una Escola Pública que depèn del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El nostre objectiu és oferir a la població adulta un ensenyament gratuït i de qualitat, adequat a les seves necessitats, en horaris de matí, tarda i vespre.

Us convidem a veure la nostra escola!

PREINSCRIPCIÓ CURS 18-19

Les dates per la PREINSCRIPCIÓ del nou curs són del 18 al 26 de juny.

L’horari d’atenció al públic serà:

• Matí: Dilluns a divendres de 9:30 h a 13:00h
  • Tarda: Dilluns a divendres de 15:00h a 18:00h

Documentació: Fotocòpia DNI, NIE o Passaport

Fotocòpia Targeta Sanitària

1 Foto carnet

REVISTA Nº 7

Ja tenim el nº 7 de la nostra revista! Amb una mica de retard però ja ha arribat! trobareu articles, fotos, sortides. Desitgem que us agradi!!!

CASTANYADA 2017

Ja ha arribat la castanyada i com cada any l’hem celebrat a l’escola. Mira les fotos que vam fer i comenta-les. En el canal de youtube del centre tenim alguns exemples de treballs dels alumnes de COMPETIC 3!!
A GAUDIR-LES

OFERTA FORMATIVA I DATES DE PREINSCRIPCIÓ 2017-18

Només clica i troba allò que t’interessa!!

T’hem ensenyat que fem a la nostra escola. Si vols apuntar-te aquestes son les dates de la preinscripció:

Publicació de l’oferta d’ensenyaments
22 de maig

Publicació de l’oferta de places
15 de juny

Preinscripció d’alumnat nou
del 19 al 27 de juny

Publicació de la llista… Llegeix més»

REVISTA Nº 5

Aquí teniu la NOVA revista de l’escola. Ja portem 5!!!

És una mostra del nostre treball i les nostres activitats que fem a l’escola. Desitgem que us agradi. Mireu-la, gaudiu-la i compartiu-la!!!

REVISTA Nº 4

Bon any!!

Comencem el segon trimestre amb la nova revista a les mans. En ella es pot veure les feines i activitats que ja hem fet i ens encoratge a seguir treballant en aquesta línia. Gaudiu-la i disfruteu-la. És de tots!!!

Excursió al museu de les matemàtiques

El dilluns dia 7 de novembre un grup d’alumnes de l’escola de GES1 i GES2 vam visitar el museu de les matemàtiques que està situat en el parc de Can Mercader a Cornellà. Va ser una experiència molt dinàmica i divertida. Sorprenent!

Ens va fer veure les matemàtiques amb uns altres ulls. Si podeu apropeu-vos. Val la pena.