Dia trist pel CFA Balaguer

Avui és un dia trist pel CFA Balaguer, ens suprimeixen el curs del GES (Graduat en Educació Secundària).  Balaguer es queda sense cap centre públic que pugui donar el títol de Graduat en ESO a majors de 18 anys.
    Ens tanquen… Llegeix més»

Pre-inscripció curs 2018-2019 del 18 al 26 de Juny

Fases
Més info

Publicació de l’oferta d’ensenyaments
22 de maig
 —

Gestió de l’oferta (reserva per a alumnes del centre)
11 i 12 de juny

Difusió de vacants
14 de juny
 —

Procés de informació i orientació en els centres
durant el mes de juny

Matrícula de l’alumnat propi
del 2 al 13 de juliol
 Alumnes del centre

—

Presentació de… Llegeix més»

Precaució a les carreteres

L’estat d’algunes carreteres properes al centre no està del tot normalitzat, per aquesta raó demanem precaució a tots els alumnes que assisteixin aquesta tarda a les classes.
Al llarg del matí, el professorat ha pogut arribar al centre i hi ha previssió que al llarg del… Llegeix més»

Comunicat del centre arran de les nevades

Les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles.
En aquest sentit, el centre romandrà obert, tot i que l’activitat no serà normalitzada, a espera de si tot l’alumnat pot arribar sense problemes al centre. Demà al… Llegeix més»

Visita la nova biblioteca del centre

La nova Biblioteca del centre ha anat prenent forma al llarg dels últims cursos. L’ordenació de tots els llibres, manuals i enciclopèdies ha portat el seu treball, però finalment tenim el treball realitzat i ordenat a travès del programa informàtic Epèrgam.
El nou horari d’obertura de… Llegeix més»