DEPURADORA

Els alumnes de 6è vàrem visitar la Depuradora de Sant Quirze de Besora el dia 22 de febrer.

Aquestes són algunes de les dades fetes a l’hora de l’excursió a la depuradora (informació de Núria Benet)

Hora arribada: 9:15h

Hora de tornada: 10:50h

Durada de la sortida: 1.35h

Tècnic del Consell Comarcal: Joan Quintana

Mestres acompanyants: Pilar Salamanca i Roger Rubió

Alumnes: Classe de 6è

Població: Sant Quirze de Besora (Osona)

Lloc: Depuradora

Text d’Aniol Vilageliu:

La depuradora serveix per depurar les aigües residuals dels habitants de Sant Quirze de Besora. La inauguració va ser a l’octubre de l’any 2016, els alumnes del Comitè Verd hi van assistir. Està situada a prop de la gasolinera, al costat d’un antic taller on hi ha un camí que fa baixada i a la dreta hi ha la depuradora.

ÀLBUM D’IMATGES