Diada de Sant Jordi

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi amb titelles, visita a la parada de llibres i roses de l’AFA.
Les famílies de 6è han venut llibres i roses i l’alumnat de 5è han representat històries de roses, dracs, prínceps i princeses, cavallers i cavalleres… Llegeix més»

SETMANA CULTURAL!!!

Aquesta setmana (del 18 al 22 de març) celebrem la SETMANA CULTURAL.
Enguany el punt de sortida és “Un tomb pel món”.
Dilluns marxem tota l’escola d’excursió. Divendres, a peu, a menjar la mona. I de dimarts a dijous, 100 i 1 activitats a l’escola. Algunes estan… Llegeix més»

Programa TEI

Un any més, la nostra escola participa en el programa TEI (tutoria entre iguals). Es tracta d’un programa de convivència per prevenir la violència i l’assetjament escolar. Es basa en la tutorització emocional entre iguals, en la qual l’alumnat de 5è tutoritza al de 3r.

El… Llegeix més»

100tífiques

En motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, que se celebra l’11 de febrer, avui ens ha visitat la Rosaura Esteve-Puig, que és Doctora en biomedicina i investigadora en el camp de la biologia molecular.
Ens ha explicat la seva trajectòria… Llegeix més»