COMUNICAT A LES FAMÍLIES

MATRICULACIÓ 2017/2018

Trobareu tota la informació a l’apartat de secretaria.

PREINSCRIPCIÓ 2017/2018

A partir del proper dia 2 de juny es podran consultar les llistes d’admesos i les adjudicacions al tauler d’anuncis de l’escola.
S’ha de formalitzar la matrícula a l’escola assignada del 12 al 16 de juny.

A l’apartat de secretaria hi trobareu més informació relativa a la preinscripció

cropped-nens-felicos

Els nostres jocs florals

jocsflorals1 jocsflorals2 jocsflorals3

Avui hem celebrat els nostres Jocs Florals a l’escola. Els alumnes de 1r a 3r podien escriure un conte o un poema per parelles, i els alumnes de 4t a 6è un conte o un poema individual. Aquests són els finalistes de cada curs, així com els finalistes del concurs de dibuix matemàtic que s’ha dut a terme a l’escola. Enhorabona.

Ens visiten els germans Castells

El passat dia 8 de març ens van visitar els germans Jordi i Josep Castells Planas. Abans havíem anat a veure la seva exposició “del taller a l’escenari” al Museu de Cardedeu dins el cicle Cardedeu en l’Art Vigent 2016. L’exposició mostrava la creativitat en el món de l’escenografia d’ambdós artistes amb esbossos i maquetes.

Si voleu veure les fotografies de la seva visita a l’escola, obriu l’enllaç següent:

Els germans Castells ens visiten

Sortida a Can Bordoi

photogrid_1488957262604

Els nens i nenes de 1r hem anat d’excursió a la Granja de Can Bordoi. Quan hem arribat ens han donat llet amb cacau per esmorzar. Allà hem après moltes coses sobre les vaques i els vedells. Hem pogut tocar els vedells i els hi hem donat menjar. Hem vist com les màquines munyien les vaques. Després hem visitat la botiga. I ens han ensenyat a fer MATÓ!!

Finalment, hem fet jocs i hem dinat allà. Ens ho hem passat genial!

Participació al debat “Ara és demà”

photogrid_1488822638405

El passat dissabte, 4 de març, quatre alumnes de la nostra escola, en representació del nostre alumnat, van participar en el debat sobre educació “Ara és demà” que es va celebrar al CosmoCaixa.

Durant quinze minuts, van exposar el resultat del debat que vam tenir al centre amb els alumnes de quart, cinquè i sisè, sobre com els agradaria que fos l’escola: què mantindrien, què canviarien, i per què?

Tot i el nombrós públic assistent, van exposar-ho molt bé. Felicitats nens i nenes!

Els nostres ambients a Infantil

A l’escola treballem el joc simbòlic mitjançant els ambients. Aprofitem diferents espais de l’escola per escenificar diferents moments de joc. Ens barregem tot el cicle d’infantil i convertim aquesta activitat en una eina d’autoconeixement, de socialització i de treball cooperatiu. Els ambients que tenim són: l’hospital, el supermercat, les construccions, el restaurant, la llum i la foscor, la merceria, el taller mecànic, les disfresses, l’artístic i el saló. Aquí us deixem una petita mostra…

infantilambients1 infantilambients2