Setmana de la lectura organitzada a Olesa de Montserrat

Amb motiu de la Setmana de la lectura organitzada a Olesa de Montserrat, del 14 al 20 de Maig d’enguany, tres alumnes del nostre centre, L’Isam Rzami, la Naiara Duro i l’Ahlam Alhamzaoui, han participat de  l’activitat  “LECTURA EN VEU ALTA” a la Plaça Fèlix Figueres i Aragay del poble, on participaven infants, joves i adults de diversos centres educatius del municipi.

Tots tres alumnes de 6è, de forma compartida, han llegit en veu alta el primer capítol de la novel·la juvenil de Maria Pilar Isern “Un correu molt especial”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *