DIADA DE SANT JORDI

El dilluns passat, 23 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi. La comissió de festes va organitzar tot un seguit d’activitats per l’escola. Va ser una dia de convivència, ja que els diferents grups estaven formats per alumnes de tots els cursos: des de P-3 fins a sisè. Des de les 9:30 fins les 11:00 hores vam estar realitzant tres tallers; un de manualitats, un de maquillatge i un altre de jocs tradicionals. Seguidament vam esmorzar tots junts i per acabar el matí vam gaudir d’un espectacle de falconeria.

A la tarda, l’alumnat de cinquè va fer ballar el drac. Els seus companys de quart van fer una exhibició de sardanes i finalment, els mestres, com ja es tradició, van representar la llegenda de Sant Jordi.

Va ser un dia d’allò més divertit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *