Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

0 usuaris registrats i 1 usuari/ària anònim connectat

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Benvinguts a la Intraweb

BENVINGUTS A LA NOSTRA INTRAWEB

INICIEM UNA NOVA ETAPA en els espais de comunicació i de treball de l'escola Ramon Macip-Dolors Granés.  La nostra estimada  GÜEB i l'equip que la va impulsar, especialment el sr. Joan Millán, ha estat un referent importantíssim de l'escola en l'impuls, implantació i motivació en l'ús de les eines Tic-Tac des de sempre al nostre centre.

Agraïm de tot cor  el treball i l'entusiame que han demostrat aquests 20 anys. Moltes gràcies Joan!! La primera güeb sempre estarà enllaçada dins els nostres espais de comunicació . A partir d'ara bàsicament intentarem compaginar el treball de comunicació i altres a través d'aquest portal , i poc a poc anirem també  guanyant en les moltes potencialitats que en el treball de comunicació i de gestió ens pot donar  la intraweb del centre ,allotjada en l'espai àgora del departament d'educació .

Farem servir també el nostre lloc recentmnet creat a a Google site ,al menys de moment, com a  portal auxiliar i adjunt a aquest  per intentar abraçar el màxim  de potencialitats comunicatives  i també de presentació de continguts . Google també ens ha facilitat una altra eina de gestió que és Google Apps For education que poc a poc també anirem dessenvolupant  . El lloc web que hem creat a Google està relacionat amb el compte principal de l'administració del nostre google Apss que és administrador@escolagranes.cat  .

Aquests dos portals ens poden facilitat a tots una gestió més compartida  i col·laborativa de la gestió dels continguts , és aquest aspecte el que ens  ha fet impulsar  el canvi cap a uns nous canals de comunicació-gestió.

ENLLAÇ AUXILIAR  A ESCOLA GRANES.CAT

Els usos més destacables de la Intraweb són:

• Com a web pública del centre
  • Com a eina de comunicació interpersonal i comunitària
  • Com a instrument pedagògic
  • Com a eina de suport a determinats aspectes de la gestió del centre

PODEU  ORIENTAR-VOS EN ELS SEUS ASPECTES BÀSICS EN AQUESTA PÀGINA D'AJUDA

AJUDA INTRAWEB

RECORDEU SEMPRE  CLICAR AL MENÚ TAULER ( per veure comunicats e informació més puntual del mes)

No registrats: CARNESTOLTES 2014

Enviat per admin el Dilluns, 24 de Març de 2014 a les 19:33

CARNESTOLTES 2014

No registrats: RESULTATS CONSULTA JORNADA COMPACTADA

Enviat per admin el Dimarts, 28 de Gener de 2014 a les 09:42

<u>RESULTATS DE LA CONSULTA  DE LA  JORNADA COMPACTADA</u>

No registrats: JA TENIM LES FOTOS I ELS VÍDEOS D'AQUEST NADAL

Enviat per admin el Dissabte, 04 de Gener de 2014 a les 14:21

<h1 align="center">JA TENIM FOTOS I VÍDEOS  D'AQUEST NADAL <h1 align="center">

No registrats: CASTANYADA 2013

Enviat per admin el Dilluns, 04 de Novembre de 2013 a les 12:10

<h1 style="text-align: left;">UN ANY MÉS  LA CASTANYADA A L'ESCOLA

Com cada any amb la  cooperació de tots i especialment de l' AMPA que ens torra les castanyes,  ens ha  arribat el dia de la castanyada . Aquest any dues castanyeres i dos castanyes juganeres  han trobat , gràcies  a la inspiració de la sra directora  la cançó marxosa per obrir aquest esdeveniment de tardor . Moltes gràcies  a tots i bona Castanyada

Informacions: INFORMACIÓ INICI CURS 2013-14

Enviat per admin el Dijous, 19 de Setembre de 2013 a les 20:46

INFORMACIONS INICI CURS

No registrats: CARTA DE BENVINGUDA AL CURS 2013-14

Enviat per admin el Dijous, 19 de Setembre de 2013 a les 17:33

MOLT BON CURS  2013-14

Comunitat: Entrada intraweb

Enviat per jbonjoch el Diumenge, 14 de Juliol de 2013 a les 12:56

Hem entrat  a intraweb

MOODLE

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Abril 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg