Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Benvinguts a la Intraweb

BENVINGUTS A LA NOSTRA INTRAWEB

INICIEM UNA NOVA ETAPA en els espais de comunicació i de treball de l'escola Ramon Macip-Dolors Granés.  La nostra estimada  GÜEB i l'equip que la va impulsar, especialment el sr. Joan Millán, ha estat un referent importantíssim de l'escola en l'impuls, implantació i motivació en l'ús de les eines Tic-Tac des de sempre al nostre centre.

Agraïm de tot cor  el treball i l'entusiame que han demostrat aquests 20 anys. Moltes gràcies Joan!! La primera güeb sempre estarà enllaçada dins els nostres espais de comunicació . A partir d'ara bàsicament intentarem compaginar el treball de comunicació i altres a través d'aquest portal , i poc a poc anirem també  guanyant en les moltes potencialitats que en el treball de comunicació i de gestió ens pot donar  la intraweb del centre ,allotjada en l'espai àgora del departament d'educació .

Farem servir també el nostre lloc recentmnet creat a a Google site ,al menys de moment, com a  portal auxiliar i adjunt a aquest  per intentar abraçar el màxim  de potencialitats comunicatives  i també de presentació de continguts . Google també ens ha facilitat una altra eina de gestió que és Google Apps For education que poc a poc també anirem dessenvolupant  . El lloc web que hem creat a Google està relacionat amb el compte principal de l'administració del nostre google Apss que és administrador@escolagranes.cat  .

Aquests dos portals ens poden facilitat a tots una gestió més compartida  i col·laborativa de la gestió dels continguts , és aquest aspecte el que ens  ha fet impulsar  el canvi cap a uns nous canals de comunicació-gestió.

ENLLAÇ AUXILIAR  A ESCOLA GRANES.CAT

Els usos més destacables de la Intraweb són:

• Com a web pública del centre
  • Com a eina de comunicació interpersonal i comunitària
  • Com a instrument pedagògic
  • Com a eina de suport a determinats aspectes de la gestió del centre

PODEU  ORIENTAR-VOS EN ELS SEUS ASPECTES BÀSICS EN AQUESTA PÀGINA D'AJUDA

AJUDA INTRAWEB

RECORDEU SEMPRE  CLICAR AL MENÚ TAULER ( per veure comunicats e informació més puntual del mes)

Comunitat: Entrada intraweb

Enviada per jbonjoch el 14/Jul/2013 - 12:56

Hem entrat  a intraweb

MOODLE

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Setembre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg