Seguiu-nos a l’INSTAGRAM de l’escola per veure tot el que anem fent!!!

Gràcies famílies per la vostra col·laboració en la transformació del nostre pati!!!

Sant Jordi 2018

Enguany, per celebrar la Diada Sant Jordi, a l’escola vam fer un intercanvi de llibres i vam dedicar tota la tarda a llegir-los i mirar-los pel pati. Cada nen i cada nena va portar un conte i cada curs els va exposar en unes paradetes.
Quina… Llegeix més»

Sortida a Montblanc

Us voliem ensenyar les fotos de la fantàstica sortida a Montblanc que vam fer 1er i 2on al mes de març. Aprofitant que la classe dels Dracs i les Dragones de 1er estan fent el projecte de la Prehistòria, vam visitar el Museu-Arxiu i el… Llegeix més»

EL PATI QUE SOMIEM

El dissabte 21 d’abril vam gaudir d’un matí molt especial!!! Mares, pares, fills i filles, mestres i àvies vam treballar junts per tirar endavant el Projecte de Patis que hem iniciat aquest curs per millorar la convivencia i donar més opcions de joc, creativitat i… Llegeix més»

Carnaval a l’escola el Pi!

Aprofitant que els mestres estem fent una formació a l’escola per fomentar el Gust per la Lectura, aquest any ens hem disfressat de Contes Tradicionals
Els petits de P3 han sigut “Les 7 cabretes i el llop”
P4 s’han disfressat de “La Caputxeta vermella”
Els nens i les nenes… Llegeix més»

Celebració de la festa de Nadal

Aquest Nadal van passar moltes coses a la nostra escola:

• El nens i nenes d’Educació infantil i Cicle Inicial van cagar els seus Tions que els hi van cagar molts llibres per les classes.
  • A Cicle Mitjà, van fer una gimcana molt divertida per tota l’escola i… Llegeix més»

Projecte d’IMPULS A LA LECTURA

Des de l’escola el Pi us volem fer arribar que, aquest curs, hem iniciat un projecte per fomentar el gust per la lectura. Per començar, una de les actuacions que estem duent a terme és que, cada grup, llegeix durant els primers trenta minuts del… Llegeix més»

La Castanyada a l’escola el Pi

A l’escola el Pi com cada any hem celebrat la castanyada i li hem donat la benvinguda a la tardor.
Per celebrar aquesta festa hem fet diferentes activitats com l’elaboració de receptes de tardor i cançons sobre la castanyada també, hem decorat l’escola.
D’altra banda, hem d’agraïr… Llegeix més»

Cantània 6è

Els alumnes de 6è el passat dia 12 de juny van participar en una nova edició de la cantània. Aquest any el tema era sobre la por i portava per títol la Nit dels Malsons.
Els alumnes durant tot el curs van estar preparant i assajant… Llegeix més»

Informacions P-3

Al setembre començarà una nova etapa pels alumnes que comencen a l’escola, si cliqueu a la imatge trobareu un recull de recomanacions, així com la data de la reunió de P-3 i l’horari d’adaptació.

Projecte Els Bombers P5

Com ja sabeu aquest any els nens i nenes de P5 han dut a terme el projecte dels Bombers i les Bomberes. Aquí deixem un recull d’activitats perquè puguin jugar i passar una estona entretinguda aquest estiu.