Cantània 6è

Els alumnes de 6è el passat dia 12 de juny van participar en una nova edició de la cantània. Aquest any el tema era sobre la por i portava per títol la Nit dels Malsons.
Els alumnes durant tot el curs van estar preparant i assajant… Llegeix més»

Informacions P-3

Al setembre començarà una nova etapa pels alumnes que comencen a l’escola, si cliqueu a la imatge trobareu un recull de recomanacions, així com la data de la reunió de P-3 i l’horari d’adaptació.

Projecte Els Bombers P5

Com ja sabeu aquest any els nens i nenes de P5 han dut a terme el projecte dels Bombers i les Bomberes. Aquí deixem un recull d’activitats perquè puguin jugar i passar una estona entretinguda aquest estiu.

La tarda dels protagonistes

Volem agrair a totes les famílies que han vingut a l’escola a compartir una tarda amb els seus fills i filles i amb els seus companys. Han estat unes estones molt especials per tots els alumnes. Gràcies!!!
Aquí teniu una mostra de les imatges.

Sortida a Sitges

Els alumnes de Cicle Mitjà hem anat a Sitges a aprendre més sobre les pintures modernistes. Hem visitat l’antiga casa on vivia Santiago Rusiñol, el museu Cau Ferrat. Dels seus quadres hem agafat idees modernistes de pintura i després hem fet un taller de pintura modernista… Llegeix més»

¡Ayúdame a mirar!

Diego no conocía la mar. El padre, Santiago Kovadloff, lo llevó a descubrirla.
Viajaron al sur.
Ella, la mar, estaba más allá de los altos médanos, esperando.
Cuando el niño y su padre alcanzaron por fin aquellas cumbres de arena, después de mucho caminar, la mar estalló ante sus ojos. Y fue tanta la inmensidad de la mar, y tanto su fulgor, que el niño quedó mudo de hermosura.
Y cuando por fin consiguió hablar, temblando, tartamudeando, pidió a su padre:
-¡Ayúdame a mirar!

(Eduardo Galeano).… Llegeix més»