JORNADES DE PORTES OBERTES EL 3 DE MARÇ DE 2018

A  PARTIR DE LES 10:00H

US HI ESPEREM!!!

Carnaval a l’escola el Pi!

Aprofitant que els mestres estem fent una formació a l’escola per fomentar el Gust per la Lectura, aquest any ens hem disfressat de Contes Tradicionals
Els petits de P3 han sigut “Les 7 cabretes i el llop”
P4 S’han disfrassat de la “Caputxeta vermella i del llop… Llegeix més»

Celebració de la festa de Nadal

Aquest Nadal van passar moltes coses a la nostra escola:

• El nens i nenes d’Educació infantil i Cicle Inicial van cagar els seus Tions que els hi van cagar molts llibres per les classes.
  • A Cicle Mitjà, van fer una gimcana molt divertida per tota l’escola i… Llegeix més»

Projecte d’IMPULS A LA LECTURA

Des de l’escola el Pi us volem fer arribar que, aquest curs, hem iniciat un projecte per fomentar el gust per la lectura. Per començar, una de les actuacions que estem duent a terme és que, cada grup, llegeix durant els primers trenta minuts del… Llegeix més»

La Castanyada a l’escola el Pi

A l’escola el Pi com cada any hem celebrat la castanyada i li hem donat la benvinguda a la tardor.
Per celebrar aquesta festa hem fet diferentes activitats com l’elaboració de receptes de tardor i cançons sobre la castanyada també, hem decorat l’escola.
D’altra banda, hem d’agraïr… Llegeix més»

Cantània 6è

Els alumnes de 6è el passat dia 12 de juny van participar en una nova edició de la cantània. Aquest any el tema era sobre la por i portava per títol la Nit dels Malsons.
Els alumnes durant tot el curs van estar preparant i assajant… Llegeix més»

Informacions P-3

Al setembre començarà una nova etapa pels alumnes que comencen a l’escola, si cliqueu a la imatge trobareu un recull de recomanacions, així com la data de la reunió de P-3 i l’horari d’adaptació.

Projecte Els Bombers P5

Com ja sabeu aquest any els nens i nenes de P5 han dut a terme el projecte dels Bombers i les Bomberes. Aquí deixem un recull d’activitats perquè puguin jugar i passar una estona entretinguda aquest estiu.

La tarda dels protagonistes

Volem agrair a totes les famílies que han vingut a l’escola a compartir una tarda amb els seus fills i filles i amb els seus companys. Han estat unes estones molt especials per tots els alumnes. Gràcies!!!
Aquí teniu una mostra de les imatges.

Sortida a Sitges

Els alumnes de Cicle Mitjà hem anat a Sitges a aprendre més sobre les pintures modernistes. Hem visitat l’antiga casa on vivia Santiago Rusiñol, el museu Cau Ferrat. Dels seus quadres hem agafat idees modernistes de pintura i després hem fet un taller de pintura modernista… Llegeix més»