Ajuts de menjador i desplaçament escolar curs 2024-2025

Us informem que el Consell Comarcal del Garraf obre la convocatòria per demanar ajuts individuals de menjador escolar, servei de transport escolar i ajuts individuals de desplaçament pel curs 2024-2025.

S’obre un primer termini ordinari del 6 al 31 de maig de 2024 per a presentar les sol·licituds.

La convocatòria d’accés als ajuts de menjador escolar queda oberta durant tot el curs. Aquelles sol·licituds que es presentin un cop iniciat el curs tindran dret a rebre l’ajut des de la data en què s’ha registrat la petició.

La tramitació de l’ajut individual de menjador escolar l’ha de fer la mare/pare o el tutor/a legal amb una eina d’identificació digital, com  pot ser l’IdCAT, DNI electrònic, Cl@ve o l’IdCAT mòbil.

Pot obtenir l’IdCAT mòbil per internet al moment clicant   AQUÍ

Com es pot fer el tràmit?

ONLINE:

INSTRUCCIONS TRÀMIT ONLINE

ACCÉS AL TRÀMIT ONLINE

És obligatori indicar a la instància el tipus d’ajut que es sol·licita (menjador, transport o desplaçament), el nom i cognoms dels infants, escola i curs que faran.

PRESENCIAL:

Si no es disposa d’una identificació digital cal contactar amb el Consell Comarcal del Garraf als telèfons: 93 810 04 00 (extensió 2) o 93 810 04 11.

Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 9h a 14h. Dijous també de 16h a 19h.