Practiquem Pilota Valenciana

Aquests dies tenim a l’escola a en Dani, mestre de 6è i jugador professional de Pilota Valenciana ja retirat.
Hem aprofitat la seva presència per conèixer aquest esport i practicar-ho.
Ens ha parlat de les diferents modalitats que hi ha i hem practicat la del raspall i… Llegeix més»

Ens visita l’escola Àngels Garriga

Els nens i les nenes d’Educació Infantil de l’Escola Àngels Garriga ens han vingut a veure aquest matí! Ens ho hem passat molt bé compartint aquesta estona. Hem cantant Nadales, menjat galetes i jugat al pati plegats. També ens hem intercanviat uns regalets. Ha estat un mati genial !

Figures amb fang!

A 1er ja hem acabat de fer les ovelles i els pollets amb fang. Les hem pintat i han quedat precioses! Ens agraden molt perquè, com ja sabeu, representen els noms de les classes.

Tarda divertida a la biblioteca! 4t

Hem visitat el zoo! 3r

Bon dia, som els alumnes de 3r. Hem anat de visita al zoo. Vam anar amb els companys de tercer el 24 de novembre. Vam arribar amb autobús, el V21 i vam parar al carrer Marina.

Vam haver de portar una motxilla, roba còmode, l’esmorzar i el dinar perquè era una sortida de tot el dia.

Vam veure moltes coses i sobretot molts animals, com per exemple la zebra, cangurs, pingüins lloros, flamencs, lleons, dofins, elefants, hipopòtams, cavallets de mar, goril·les, foques, rinoceront, paons reals, hienes i molts més.

Vam fer un taller per parlar d’animals en perill d’extinció i després vam anar a veure els animals amb una cuidadora.

Ens ha agradat molt perquè ens van explicar  moltes coses sobre animals, també perquè vam poder fer moltes fotos i perquè vam dinar a un parc molt xulo amb tobogans gegants i una tirolina.

Alumnes de 3r

Salut i silenci

A cicle inicial hem fet una activitat a l’aula que tenia com a objectiu identificar els diferents tipus de contaminació, quines en són les causes, quins efectes tenen sobre la salut i quines accions de prevenció podem fer. Com a exemple em treballat la contaminació acústica per tal de prendre consciència de com l’excés de soroll té efectes negatius sobre la salut. Vàrem tenir la oportunitat d’experimentar amb un sonòmetre!

Anem al Punt Verd!

Els alumnes de 1er també hem anat al punt verd! Som conscients de la importància de reciclar

Hem vist teatre a l’escola!

Ha vingut la Companyia de teatre Patawa a l’escola i ens ha representat l’obra “Truita d’estels

Ens ho hem passat molt bé a Educació Infantil!

Padrins lectors

A 1er estem molt contents perquè ja tenim padrins lectors! Cada dimarts a la tarda venen els nens i nenes de 5è a les nostres classes a llegir amb nosaltres, és una estona molt profitosa i ens ajuden molt!

Taller de les emocions

Hem fet un taller d’emocions del bosc encantat. Som les classes de primer! Ens va agradar molt!

L’hort a 1er

Els alumnes de primer hem anat a netejar les males herbes de l’hort!

Nom de classe amb plastilina

Els alumnes de 1er estem començant el nostre projecte i hem fet el nom de la classe amb plastilina! 1er A som la classe de les ovelles 1er B la classe dels pollets.