Activitat amb famílies a Educació Infantil: “els contes que ens agraden”

El passat divendres 15 de març, infants i famílies van gaudir junts d’una tarda de contes. Les famílies van poder veure de quines diferents maneres treballem els contes a l’Educació Infantil. Famílies, infants i mestres vam passar molt bona estona vivenciant els contes que més ens agraden. Aquí teniu un vídeo amb fotografies de l’experiència. Gràcies famílies!

Laura Rosel ens visita!

Continuant amb el dia de la dona, avui la Laura Rosel, periodista i presentadora de ràdio i televisió catalana, ha visitat a les dues classes de 4t. A més a més, ha vingut acompanyada de la María i l’Iris, representants del projecte Desplaçades, un projecte en el qual també estem comboiats els i les alumnes de 4t, però això ho explicarem més avant.

La Laura ens ha explicat un munt de coses: com funciona la ràdio, a quins esportistes i d’altres famosos ha entrevistat, on ha treballat, què ha de fer per preparar-se un programa… Fins i tot, hem aprofitat perquè ens doni alguns consells per a quan nosaltres iniciem les gravacions a la ràdio.

Això sí, no ha marxat sense fer-nos alguna signatura de record i una bonica foto de grup.

Moltíssimes gràcies Laura per la teva dedicació i el teu temps.

El Cicle Inicial visita Can Ribas

El dimarts dia 5 de març, els grups de 1r i 2n vam realitzar una sortida a la granja de Can Ribas (Danone) a Vidreres. Només arribar a la granja vam esmorzar i després ens van fer un recorregut per veure les vaques de totes les edats i poder aprendre totes les seves característiques. Amb aquesta sortida vam descobrir com funciona el sector primari i d’on obtenim els aliments que comprem al supermercat. Finalment, vam anar a un parc molt bonic per dinar i acabar l’excursió jugant totes juntes.

A Segon treballem el barri

Els nens i nenes de segon hem treballat durant aquest segon trimestre el nostre barri. Hem pogut conèixer la ciutat de Barcelona i concretament el barri del Carmel. Hem après quins són els elements que trobem als carrers, les botigues, les normes de convivència, quins serveis i mitjans de transport arriben fins al barri i també hem descobert el Google Street View i ens ha agradat molt! La Guàrdia Urbana ha vingut un matí a l’escola i ens ha fet un circuit vial per recordar com ens desplacem segons si som vehicles o vianants. Recordant la necessitat de respectar sempre els senyals i el semàfor.
Per acabar hem vist que tenim parcs i monuments de gran importància cultural molt a prop de l’escola. Durant la visita al Park Güell vam poder conèixer Antoni Gaudí i hem realitzat el nostre propi trencadís!
A més, per acabar hem creat el nostre propi joc del kahoot, hem pensat les preguntes amb quatre respostes diferents, les hem redactat i finalment hem pogut jugar junts i ens ho hem passat d’allò més bé!

4t visita el Monestir de Pedralbes!

Ahir l’alumnat de 4t va visitar el Reial Monestir de Sta. Maria de Pedralbes, un edifici fundat per la reina Elisenda de Montcada l’any 1327. A més a més, vam poder veure el sepulcre de la reina, visitar algunes parts, com ara la cuina, el claustre, la infermeria… Això sí, primer vam fer un joc per recordar com estava organitzada la societat a l’Edat Mitjana. Fou una sortida d’allò més interessant!!

A cicle inicial preparem l’arribada del Rei Carnestoltes!

Durant les setmanes prèvies a l’arribada del Rei Carnestoltes, a Cicle Inicial vam preparar diferents activitats per aprendre els costums i les tradicions d’aquest festival.

Us deixem un vídeo amb les imatges de totes les propostes que vam fer: la preparació de les consignes, l’escape room de carnestoltes, les màscares, els espais de carnestoltes i el grup Dance que va venir a l’escola a ballar amb el nostre alumnat.

Desitgem que us agradi!

Carnaval a Educació Infantil

Durant la setmana de Carnaval, els infants d’Infantil vam seguir les consignes de la reina Carnestoltina i vam gaudir dels diferents espais de joc relacionats amb el Carnaval. Per acabar, vam compartir una estona amb alguns dels personatges Disney que ens van venir a visitar a l’escola.