JORNADA D’ACTIVITAT FÍSICA INTERCENTRES LOLA ANGLADA-ARTUR MARTORELL

Avui dia 7 de novembre els/les alumnes de cicle mitjà de les escoles Lola Anglada i Artur Martorell de Badalona hem realitzat un matí d’activitat física intercentres al parc de Can Solei.

Els objectius de la Jornada han estat gaudir de diferents jocs en un context diferent i propiciar que l’alumnat de les dues escoles es conegui i es relacioni. A la vegada s’han treballat valors com: la cooperació, l’esforç, esportivitat, respecte…

Per acomiadar-nos de l’activitat hem fet un intercanvi de medalles i hem esmorzat junts/es.

La valoració de l’activitat he estat molt positiva, tant pels alumnes com pels mestres que hi hem participat i ja estem pensant en compartir altres activitats!

1. Yolanda (mare Pol)

Hola!
    Va ser una Jornada esportiva compartida mooolt maca que segur es repetirà.

Enhorabona als alumnes del cicle mitjà per la seva participació i gràcies pel seu entusiasme.
    Una abraçada!