Colònies al POBLE NOU DEL DELTA 5è

Dimecres 26 d’abril vam agafar els autocars cap al Delta de l’Ebre.

Allà hi vam fer moltes coses.  Després de dues hores i mitja d’autocar vam arribar a Deltebre i vam pujar a una barca que ens portava fins la desembocadura de l’Ebre i ens va agradar molt. Després ja vam anar a la casa de colònies i ens vam instal.lar a les habitacions. Llavors vam anar a dinar a un parc del poble ja que ens moríem de gana i ens van presentar els monitors.

La primera activitat que vam fer va ser la d’anar en bicicleta fent la volta a la llacuna de l’Encanyissada, però vam haver de parar moltes vegades ja que érem molts nens i nenes. Les mestres també van venir i hi anaven monitors. Ens va ploure una mica però ens vam mullar molt poc.

Per la nit vam fer un joc de pistes pel poble i després vam anar a dormir.

El dijous ens vam llevar plovent i no vam poder fer les activitats de ficar-nos dins dels arrossars i caiac però vam anar a una piscina coberta que hi havia a Sant Carles de la Ràpita i vam estar una hora banyant-nos allà. Després vam dinar i vam tenir una estona lliure. Com que ja no plovia, per la tarda vam anar a la Casa de Fusta que és com un museu de i d’aus típiques de la zona. Ta,bé vam anar al mirador de la casa de fusta i ens van explicar coses del delta.

Després de sopar vam fer l’esperada discoteca i ens ho vam passar molt bé!!

Divendres ja va sortir el sol i vam poder fer l’activitat de barques de perxar. Ens van posar amb grups de 6 o 7 i va ser molt divertit. Ens van donar paella per dinar i un gelat i va venir aviat l’autocar ja que ens quedaven moltes hores d’autocar de tornada.

Ens van agradar molt i ens ho vam passar molt bé!!!!