Sortida al museu de les matemàtiques MMACA

El dia 2 de novembre, vam anar al museu de les matemàtiques de Catalunya (MMACA) . Va ser una sortida de tot el dia del cicle superior.

En arribar vam esmorzar i després van començar les activitats, el primer que vam fer va ser per grups fer una gimcana. Hi havien unes preguntes i unes coordenades i havies d’anar on t’indicaven les coordenades per poder respondre les preguntes, que posteriorment havies d’apuntar al full.

Al final, amb les respostes havíem de construir una frase (entre tots els grups).

Més tard vam entrar al museu , l’Alba i l’Elena, que són les monitores del museu, ens  van guiar per l’exposició. El museu està dividit en cinc sales temàtiques : càlcul, geometria, efectes òptics…

Hi havia moltes activitats per fer, i totes eren molt divertides. Vam aprendre moltes coses mentre ens ho passàvem super bé!!

Quant vam acabar la visita vam anar a dinar al parc del davant. Ens vam passar una bona estona jugant, abans de tornar a l’escola.

Ha estat una sortida molt interessant i divertida !!

Mariona, Judith i Maria, alumnes de 5è de primària.