RECITAL DE POEMES, EXPOSICIÓ DE ROMANS I BERENAR!!

Ahir dimecres 26, per la tarda vàrem convocar a les famílies per escoltar els nostres poemes sobre “el joc” que vàrem fer pel Certamen Literari d’aquest curs. Va ser genial!! els va agradar mooooolt!! Era la primera vegada que es feia a l’escola i ens van felicitar !!

Després els vam convidar a entrar a la nostra classe i allà hi havia la nostra exposició sobre els Romans (murals, maquetes, accesoris…) amb uns encarregats d’anar explicant el nostre treball. Els pares feien preguntes i nosaltres les anavem contestant tant bé com sabiem!!

En un cantó de la classe vam montar una parada de coques, pastissos, galetes, magdalenes,pizzes i begudes ( que havien fet les nostres famílies) i uns altres encarregats haviem de donar el que ens demanavem. En aquella estona ens vam convertir en els “forners” de la classe.

També en unes “safates” vam escriure cadascú de nosaltres un missatge alguns en forma de rodolins!! de “benvinguda” als nostres pares, avis, germans… i van estar molt contents i agraits!

Vam passar tots una tarda genial, entretinguda, divertida, poètica, familiar, bonica, expositiva, emotiva, beranativa ……Ens ha quedat un gran record de 4t. Desitgem poder tornar-ho a repetir un altre curs!!

Alumnes de 4rt