Iniciació programació

Des del img-20161027-wa0002curs 2015-2016 vam introduir a l’escola el projecte d’Iniciació a la programació i la robòtica.
img_9938

Actualment aquest projecte es treballa de forma transversal a tot el centre. L’alumnat d’infantil i de Cicle Inicial treballa amb els BeeBots, uns robots amb forma d’abelleta que permeten fer un treball sobre la direccionalitat i el llenguatge de programació més bàsic. Aquest robots permeten aprofundir, també, en la lectoescriptura, les matemàtiques i d’altres àrees.

Pel que fa al Cicle Mitjà i al Superior l’alumnat aprofundeix en el llenguatge de programació a través del programari SCRATCH. Aquest programa, completament gratuït, i d’accés en línia, permet crear jocs, presentacions, històries i desenvolupar la creativitat de l’infant.