Apadrinaments

Ja fa molts cursos que l’escola va apostar per l’aprenentatge entre iguals.

D’entrada es va començar amb l’apadrinament lector per part de l’alumnat de Cicle Superior amb l’alumnat del Cicle Inicial. Els i les alumnes de Cicle Superior acompanyen als petits en l’aprenentatge de la lectura, compartint activitats, fent de models de lectura, ajudant-los en diferents aspectes,… sempre tutelats per les respectives tutores i tutors. L’alumnat de Cicle Superior, per la seva part, aprèn a responsabilitzar-se dels altres.

img_7951

En l’actual curs, s’ha fet un pas més en els apadrinaments i el Cicle Mitjà apadrina l’alumnat de l’Educació Infantil. En aquest cas, l’acompanyament està enfocat en la parla. Aquest apadrinament ajuda l’alumnat més petit a poder desenvolupar estratègies de conversa.

L’objectiu amb l’alumnat més gran torna a situar-se en l’àmbit de la responsabilitat.

20170207_153813-large

De moment, aquestes pràctiques estan essent de molt èxit.