Menjador escolar

1. Accedir aquest enllaç:

2. Introduir aquestes claus:
Usuari: quatrevents@ecoarrels.cat
Contrasenya: Qu4tr3V3nts

3. Complementar totes les dades de l’infant. A l’apartat de Confirmació de dades.

*Si és la primera vegada que s’inscriu: Marcar l’opció “No són les mateixes del curs anterior” i seguidament emplenar totes les dades necessàries.
*En finalitzar cada apartat anar clicant “Següent pas”

4. Si és un usuari esporàdic seleccionar l’opció ESPORÀDICS. *Si es quedarà dies puntuals durant el curs és millor seleccionar l’opció: “Variable” (no és necessari especificar assistència)
*Si és un usuari fix seleccionar FIX i els dies que es quedarà cada setmana.

5. Forma de pagament
*Heu d’introduir el número de compte per tal que a final de mes us cobrin al banc, per gir bancari, els dies que s’hagi anat quedant l’infant.
NO S’HA DE FER CAP INGRÉS ENLLOC.
*Abans de girar-vos el rebut pel banc rebreu una factura per correu electrònic per tal que verifiqueu l’import dels dies que s’hagin quedat.
*Entre els dies 1 i 15 de cada mes us cobraran l’import de la factura que heu rebut.

6. CONFIRMACIÓ Via WhatsApp.- 621325217 / via correu electrònic: quatrevents@ecoarrels.cat
*Si sou usuàries fixes heu de comunicar qualsevol canvi de pauta o falta d’assistència ha de ser abans de les 9:30 del mateix dia via WhatsApp.
*Si sou esporàdics i heu d’avisar que l’infant es queda a dinar heu d’avisar abans de les 9:30 del mateix dia.(No cal tornar a omplir el formulari d’alta)

7. Per qualsevol altra qüestió podeu contactar per WhatsApp o correu electrònic.

Menú del mes:

Menú general abril

Menú amb derivacions abril

Butlletí

*Podeu consultar la normativa i el menú mensual a la web de l’escola.