Projecte Olisses

En col·laboració amb la Fundació ASPRONIS, posem en marxa per segon any el projecte Olisses per a la recollida d’oli usat domèstic. El medi ambient és cosa de tots i des de casa i a l’escola podem contribuir a millorar-lo amb un simple gest: abocant l’oli que feu servir per fregir –un cop fred-, el de les llaunes de conserva, etc., en l’envàs Olisses que us facilitarem, un recipient fàcil d’utilitzar, net i que queda ben tancat. Un cop el tingueu ple, retorneu-lo a l’escola i us en facilitarem un de nou perquè el pugueu anar omplint altra vegada amb l’oli que feu servir a la cuina.

La recollida de l’oli es farà cada divendres a les 9h.

projecte-olisses

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *