Preinscripció curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

En aquesta publicació us anirem compartint els diferents llistats referents a la preinscripció pel curs 2024-2025

Oferta inicial de places

Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació
Cliqueu a sobre de la imatge per dirigir-vos a la pàgina web del Departament (imatge extreta del seu web).

Xerrades informatives del procés de preinscripció (OME)

Benvolgudes famílies,

En breu comença el període de Preinscripció i matrícula pel curs 2024-25 i des de l’Oficina Municipal d’Escolarització s’està fent difusió. Per això us adjuntem el cartell de xerrades informatives del procés de preinscripció.

Esperem que us sigui útil!

JORNADA DE PORTES OBERTES 2024

Benvolgudes famílies,

S’acosten les jornades de Portes Obertes i ja us podem comunicar les dates perquè ens pugueu conèixer una mica millor i pugueu venir a fer-nos una visita.

PREINSCRIPCIÓ LA RODA

Per demanar cita prèvia cliqueu al següent enllaç: CITA PRÈVIA
Si teniu algun dubte ens podeu trucar al telèfon 937850798

Us convidem, també, a mirar unes presentacions, les FAQs, així com també a fer una ullada al vídeo de la nostra escola. D’aquesta manera ens podreu conèixer millor.
Per poder visualitzar les diferents presentacions cal que cliqueu a sobre del títol (Ens voleu conèixer?; Quan són les portes obertes?; Voleu saber més?; FAQs)

BONES FESTES

Tot el personal de l’Escola La Roda us desitgem unes bones festes i un feliç any nou 2024 carregat de salut, alegria, esperança, pau i felicitat.

SANTA CECÍLIA 2023

Com cada any, dia 22 de novembre celebrem Santa Cecília amb molta música!
Aquest any el concert ha anat a càrrec d’un QUINTET DE METALL DEL CONSERVATORI DEL LICEU (dues trompetes, una trompa, un trombó i un trombó baix).

Totes i tots vàrem gaudir moltíssim d’aquest concert tan professional!! Des de La Roda volem donar les gràcies als membres del quintet per la bona estona que ens van fer passar. Us adjuntem el programa amb el repertori del concert i els membres del grup.

A la tarda, els nens i nenes de 5è i 6è de la nostra escola van anar a fer un petit concert de flauta dolça a totes les classes, d’I3 a 4t. Estan d’enhorabona, ho varen fer genial!!

CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA

🍂🌰 🍁 Famílies, hem celebrat la castanyada a l’escola! Des del més petits i petites fins als més grans hem gaudit d’activitats típiques de la nostra cultura catalana: fer panellets, treballar cançons populars, fer receptes, sortir al bosc, veure pel·lícules… Cada festa és alegria! 🍂🌰 🍁

BON ESTIU

Us adjuntem, també, la revista 4 Ratlles per conèixer una mica millor la nostra escola. Esperem que gaudiu dels diferents articles.

JA ESTÀ AQUÍ EL MR XIPS!

Avui dia 20 de març ha arribat la primavera i el Mr Xips també ens ha vingut a saludar!

❀✿ El Mr. Xips no parla però tots i totes entenem perfectament el què ens diu. Cada any arriba a l’escola amb un cistell carregat de flors perquè les cuidem i les mimem.  Aquests dies hem estat cantant la cançó que tant l’agrada al Mr. Xips: canteu-la ben fort, balleu i piqueu de mans! ❀✿

🎶🎵🎶 Oh Mr. Xips👏👏   Oh Mr. Xips👏👏🎶🎵🎶

8 de març DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Al llarg de tota la setmana hem organitzat diferents activitats a les aules per visibilitzar i conscienciar a l’alumnat i a tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones. Totes aquestes activitats ens conviden a reflexionar i i ens fan prendre consciència sobre la necessitat de la plena igualtat de gèneres en tots els àmbits.

CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Un any més a l’escola hem celebrat el Carnestoltes. Enguany la temàtica ha estat una estació de tren modernista. Com cada any ha estat una festa molt divertida i per fi hem pogut recuperar la rua després de dos anys de pandèmia. Visca el Carnestoltes!

Llegeix més»

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El 30 de gener sempre celebrem el dia de la pau i la no-violència, aquest any ho hem fet a partir del conte que hem explicat al llarg del matí: El planeta del foc.
És una activitat treballada internivell d’I3 fins a 6è.

BONES FESTES

Tot el personal de l’Escola La Roda us desitgem unes bones festes i un feliç any nou 2023 carregat de salut, alegria, esperança, pau i felicitat.

Santa Cecília 2022

Bon dia famílies ,

Com cada any, ahir dia 22 de novembre vàrem celebrar Santa Cecília amb molta música!

Aquest any el concert va anar a càrrec dels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Jaume Cabré. Des de fa uns anys l’Institut participa en un projecte anomenat Rock’in. El Rock’in és un projecte per apropar la música i el rock als instituts, implicant els joves a tocar diversos instruments i, fins i tot, a tocar en banda. 🎸♬

Totes i tots vàrem gaudir moltíssim d´aquest concert ple d´il·lusió!! Des de La Roda volem donar les gràcies a l’alumnat de l’Institut Jaume Cabré per la bona estona que ens van fer passar.

A la tarda, els nens i nenes de 5è i 6è de la nostra escola van anar a fer un petit concert de flauta a totes les classes, de I3 a 4t.

8 de març DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Des de LA RODA ens sumem al missatge d’ONU: Igualtat de gènere avui per a un demà sostenible i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la sostenibilitat de la vida.

Treballar per a un demà sostenible demana incidir en tres nivells de cura: la pròpia, la d’altri i la de l’espai en què habitem: el planeta Terra. D’aquesta manera, vetllem també per la pau.

CARNESTOLTES 2022

Benvolgudes famílies,

La setmana passada vam gaudir molt amb la visita del rei Carnestoltes “Alfonso Bigotes” 😀 . Tot i tenir present la Covid encara, ha sigut una setmana plena de disbauxa i diversió! El rei, però, va haver de marxar dimecres de cendra i ens vam acomiadar d’ell ☹️ Us deixem un recull de fotos, esperem que us agradin! Només heu de clicar a la següent màscara:També podeu veure les danses de P5 fins a 6è i el pregó: