Treball de laboratori

Un cop s’han recollit les mostres i realitzat tot el treball de camp al bosc i al riu, treballant primordialment la vegetació, les aigües i els animals que hi viuen, toca estudiar, investigar i reflexionar sobre tot l’obtingut.

Tant els de Cicle Superior com els de Cicle Mitjà, disposen d’una sala per a ells que conté vàries lupes vinoculars i taules per poder treballar individual i en grup. A més, a cadascuna els acompanya una monitora/mestra especialitzada en el treball i que s’ha encarregat de pensar, elaborar i gestionar l’activitat.

Els alumnes han d’agafar amb molta cura els diferents animals, sovint insectes o petits peixos, que han pogut “pescar” a les aigües del Llobregat. Observaran i analitzaran a cadascun d’aquests per després reflexionar i consensuar si pot tenir alguna relació les espècies que hi trobem amb la condició de les aigües.

Tots cooperen per treure’n el màxim profit a aquesta investigació i aprendre el màxim sobre la vegetació, els animals i les aigües.

laboratori (7)(Cliqueu a la imatge per veure la resta de fotografies)

TAMBÉ PODEU VEURE UN PETIT VIDEO MUNTATGE QUE HEM FET CLICANT A LA IMATGE!

XTX_3C_20X_40X_student_stereo_microscope