MANIFEST ESCOLA L’ENTORN

En el Projecte Educatiu de l’Escola L’Entorn, ens afirmem en la defensa dels valors democràtics i apostem pel respecte al pluralisme ideològic, polític, religiós, cultural i filosòfic.

També ens comprometem a fomentar entre els nostres alumnes i en tota la comunitat educativa els valors de la solidaritat, el respecte als altres, l’actitud de diàleg, l’esperit crític, la responsabilitat i la tolerància.

I tenim un ferm compromís amb la llengua i la cultura catalana i amb l’avenir del nostre país.

Aquest compromís ens du com a centre docent a reprovar totes les actituds contràries a aquests valors i a donar suport a aquells actes o manifestacions a favor de les llibertats i els drets dels ciutadans del nostre país.

Jocs d’aigua

Amb la calor que fa, l’últim dia d’escola ens hem refrescat fent jocs d’aigua!

Petits manaies

AMB UNA FALDILLA, UNA LLANÇA I AL SO DEL TAMBOR… ELS D’EDUCACIÓ INFANTIL FEM DE MANAIES!!

Festa del Medi Ambient

El divendres 24 de març vam celebrar la Festa del Medi Ambient.

Juguem al pati tranquil

Després de la segona jornada del Projecte Pati, el pati tranquil ha quedat genial!

Ens ho passem molt bé jugant en aquesta nova zona.

Imatges II Jornada Projecte Pati

Ràdio

Els nens i nenes de l’Entorn sortim al programa l’Hora del Pati de Ràdio Banyoles.
Hem anat parlant de diferents temes.
Aquí en teniu alguns:
Les vacunes Els nens i nenes de 2n expliquen el que saben de les vacunes.
Les mentides Uns nens i nenes de… Llegeix més»