L’hort escolar

Desprès de tot el treball del curs passat, hem pogut anar a recollir totes les verdures que s’han fet al nostre bancal. Els nens i nenes de 1r. han volgut venir a explicar-nos quins han sortit : col, meló, remolatxa, trumfes, ….Moltes gràcies amics.

Honorable alclade de la classe : ROC

Aquesta setmana hem començat els mandats d’alcaldia a la nostra classe. Ha estat honorat el ROC com l’alcalde de la classe i ens ha fet un lapp book molt instructiu i pedagògic d’un tema del poble de SORT: l’escola Àngel Serafí Casanovas. Hem investigat moltes coses interessants de la nostra escola, i fins i tot perquè es diu així. Més tard hem anat a dibuixar una part de la nostra escola.

Si veieu al ROC, no dubteu en preguntar-li coses de l’escola, en sap un munt.

LO LLUMENER

La setmana passada el Javi, pare del Nil, ens va venir a presentar la cançó de Lo Llumener i la Sandra ens va explicar molt bé qué era Lo Llumener i quines activitats farien el cap de setmana!!

VENIU A ESCOLLIR EL RESTAURANT MÉS SALUDABLE!!

Benvolgudes famílies, els nens i nenes de primer  han imaginat que eren els cuiners d’un restaurant i han preparat uns menús fantàstics. Us convidem a que  vingueu al “Hall” del nostre passadís i escolliu el restaurant que més us agradi i marqueu que voleu de menú. Els vostres fills i filles estaran encantats de saber quins són els plats que més us agraden.

MASTERCLASS MENJAR SALUDABLE

Com bé ja sabeu tots i totes, els alumnes de primer estem fent el projecte del MENJAR SALUDABLE!

Estem molt contents/es de que ens acompanyeu amb aquesta aventura i ens ajudeu a recollir  materials i informacions per fer les investigacions i resoldre les nostres hipòtesis inicials.

Fa uns dies el pare de l’Alícia , el Joan, va venir a l’escola per fer una Masterclass. Ens va explicar que és una dieta, vam descobrir que la nostra és la Mediterrània, i sobretot a classificar aliments saludables i no saludables.

ESTADES IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA D’ANGLÈS A ALTAFULLA

Els alumnes de 6è estem participant al Programa d’Immersió Lingüística d’anglès a Altafulla. Avui ha estat el nostre primer dia. Un cop hem arribat al poble d’Altafulla ens hem instal.lat a les habitacions i hem anat a dinar a la platja, on hem aprofitat per mullar-nos els peus……

A la tarda hem fet una activitat divertida on hem après continguts de Science mitjançant un joc de pistes.

Aquí teniu un recull de fotografies