Llengua anglesa

Anglès 1

L’ensenyament inicial de la llengua anglesa s’adscriu dins del nivell A1 d’usuari bàsic, de domini de la llengua d’acord amb el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües. Se centra en les competències de la llengua oral, i tot i incorporar objectius comunicatius mínims de la llengua escrita.

Aquest curs està adreçat a persones amb un desconeixement total o amb molt poc coneixement de la llengua anglesa. Aquest curs se centra en les competències de la llengua oral tot i incorporar objectius comunicatius mínims de la llengua escrita. El programa pretén oferir unes nocions bàsiques de la llengua com a eina d’intercanvi i comunicació en situacions comunicatives reals.

Dilluns i dimecres: 15:00 a 16:30

Anglès 2

L’ensenyament de la llengua anglesa de nivell 2 s’adscriu dins del nivell A2.1 d’usuari bàsic, de domini de la llengua d’acord amb el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües. Al llarg d’aquest curs es consoliden els continguts del nivell A1 (inicial) i s’introdueixen els de segon nivell bàsic d’usuari (A2.1).

Aquest curs s’adreça a les persones que han superat el nivell inicial o que disposen dels coneixements corresponents per a poder seguir-lo (mitjançant una prova de nivell). La finalitat del curs és reforçar els coneixements orals adquirits en el primer curs i treballar les habilitats de la llengua escrita, però sempre tenint en compte i potenciant situacions comunicatives per a desenvolupar-se en la societat actual.

HORARIS

Durant el curs 23/24 no s’ofereix aquest ensenyament.

Anglès 3

L’ensenyament inicial de la llengua anglesa de nivell 3 s’adscriu dins del nivell A2.2 d’usuari bàsic, de domini de la llengua d’acord amb el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües. Al llarg d’aquest curs es consoliden els continguts del nivell A2.

Aquest curs s’adreça a persones que han superat els dos nivell anteriors o que tenen el mateix nivell (mitjançant una prova de nivell). Se centra en l’adquisició i el desenvolupament d’estratègies per comunicar-se i resoldre situacions quotidianes reals de manera fluïda.

Un cop superat aquest nivell els/les alumnes tenen els coneixements necessaris per poder superar la prova de nivell que els permet accedir al tercer curs de l’escola oficial d’idiomes.

Dimarts i dijous: 15:00 a 17:00