Graduat en educació secundaria per adults (GESO)

Curs adreçat a persones que es volen treure el Graduat en Educació Secundària presencialment al nostre centre, o a distància, a través de l’ IOC (Institut Obert de Catalunya).
La titulació del GES permet accedir a estudis superiors (grau mitjà, batxillerat…) i preparar-se per estudiar les proves d’accés a grau superior o a la universitat.
Cal tenir 18 anys o més, o complir-los dintre de l’any natural de matriculació.

DURADA DEL CURS

• El curs està distribuït en tres trimestres. Cada trimestre consta de 10 setmanes de classe.
  • Una persona pot incorporar-se al curs a principis de cada trimestre. El temps que es necessita per aconseguir la titulació depèn del nombre de mòduls que s’han de cursar.

ESTRUCTURA

El GES s’organitza de forma modular en tres àmbits i dos nivells en cadascun dels àmbits. Els mòduls són de dos tipus: comuns i opcionals. Per obtenir la titulació s’ha de cursar un total de 34 mòduls o, si escau, convalidar o acreditar.

Els mòduls i el seu contingut es distribueixen de la manera següent:

a) Àmbit de la comunicació:12 mòduls comuns que inclouen les següents matèries: llengua catalana i literatura, llengua castellana i literatura i llengua estrangera.

b) Àmbit científic tecnològic: 10 mòduls comuns que inclouen les següents matèries: matemàtiques, ciències de la naturalesa i tecnologies.

c) Àmbit social: 6 mòduls comuns que inclouen: ciències socials, geografia i història, i educació per a la ciutadania.

d) Mòduls opcionals: S’han de triar tres mòduls optatius per cada nivell. En total són 6.

HORARIS D’ATENCIÓ

Dilluns, dimecres i divendres de 09:00 a 13:00

Dilluns i dimecres de 15:00 a 18:00

PRÒXIMES MATRICULACIONS

GES Presencial

Del 12 al 19 de març

GES a distància

Nous alumnes

– Preinscripcions (del 5 al 9 de febrer ): els nous alumnes heu d’emplenar les dades, triar el punt de suport,

pujar la documentació i us informaran dels horaris de les entrevistes.

– Entrevistes: (del 6 al 13 de febrer): per fer l’entrevista i triar l’itinerari. Truqueu al centre per reservar hora,

al número 972715628

Horari:  De dilluns a divendres de 10:00 a 12:30 i dilluns de 15:00 a 17:30.

– Pagament: (límit per pagar 14 de febrer) un cop feta la inscripcions podeu fer el pagament de la matrícula.

Antics alumnes

Del 18 al 20 de març

PER A MÉS INFORMACIÓ

Consulteu a CFA Ripollès, o bé a la pàgina web de l’IOC

Presentació GES from IOC on Vimeo.