Festa de ZER 2023 a COPONS

Divendres 2 de juny ens vam trobar tota la ZER Vent d’Avall a Copons per a celebrar la festa de final de curs. Els hostes van ser l’alumnat de l’escola Quatre Vents, que van organitzar els espais i la distribució de la canalla al llarg de tota la diada.

Al matí, quan totes les escoles van arribar, vam esmorzar al parc i a la pista. Després, Cicle Mitjà i Cicle Superior van fer una gimcana amb proves d’aigua, habilitat i coordinació i després un taller de dansa i cultura escocesa amb Schools Ceilidh com a tancament de l’English Day d’aquest curs, on hem conegut una miqueta més Escòcia. Al mateix temps, Cicle Inicial i Educació Infantil van realitzar una gimcana fent collarets amb pasta, danses, buscar les pistes amagades, jocs tradicionals i pintar un llençol. I també van gaudir d’una cançó escocesa amb gaita en directe!

Al migdia vam dinar en colla i, després d’una estona de joc lliure, vam riure a cor que vols amb l’espectacle “El Mêtre” de Jam. El clown blau va fer riure a grans i petits i fins i tot ens va fer ballar el limbo!

Com a tancament, l’alumnat de sisè va rebre la samarreta de record de la ZER i, com ja és tradicional, se la van signar els uns als altres.

Va ser un dia E S P E C T A C U L A R!!!

En el següent enllaç podreu veure el MUUUUNT de  fotos i vídeos que vam fer: