Escola Quatre Vents

L’escola de Copons és un centre rural obert a tota classe d’alumnes, amb edat i capacitat per rebre l’educació i els aprenentatges corresponents a educació infantil i a educació primària, sense cap tipus de discriminació de sexe, raça, funcionalisme o creença.

Es proposa donar l’ensenyament corresponent a educació infantil i educació primària i col·laborar en el desenvolupament equilibrat de la personalitat del nen, en un ambient de tranquil·litat, respecte a la persona, llibertat, col·laboració i responsabilitat.

És una escola viva, amb reflexions constants sobre la pràctica docent, amb la voluntat de participar de la millora de l’educació dels infants. No entenem aquesta tasca sense un treball interactiu entre l’escola i el poble i amb la col·laboració tant de les seves institucions com de les famílies.

L’escola de Copons forma part de la Zona Escolar Rural ZER Vent d’Avall, a la que també pertanyen les escoles de Castellfollit de Riubregós, Els Prats de Rei i Sant Martí Sesgueioles.

Enllaç al blog de l’escola