El Cicle Mitjà al Camp d’Aprenentatge de Juneda!

Del 27 de febrer a l’1de març, l’alumnat del cicle mitjà de la ZER hem fet una estada al CdA de Juneda.

Després de la rebuda i de distribuir les habitacions (a cada habitació hi havia d’haver barrejats nens i nenes i alumnes de diferents escoles de la ZER) vam dinar i vam fer el primer taller: un grup va començar amb la granja mentre l’altre feia el d’apicultura. Però tranquils! Els de la granja portaven unes bones botes d’aigua per no embrutar-nos amb els fems de vaca i els d’apicultura portaven una equipació especial per tal que les abelles no els piquessin. Després vam sopar i a la nit vam fer el joc de la bandera.

L’endemà al matí, després d’un bon esmorzar, un grup va fer el taller d’apicultura mentre l’altre va fer el de forn i va preparar uns deliciosos panets que ens vam menjar tots plegats per dinar! A la tarda un grup va fer el taller de transformació d’aliments i va preparar unes boníssimes mandonguilles (que ens menjariem l’endemà per a dinar) i l’altre grup va fer el taller de granja. Després de sopar, ho vam donar tot a la disco! I a dormir com angelets…

L’últim dia, després d’esmorzar, un grup va fer el taller de forn mentre que l’altre va fer el de transformació d’aliments. I després d’un bon dinar… cap a casa!

30 nens i nenes i 4 mestres vam poder gaudir del gran espai a l’aire lliure amb un gronxador, troncs per a fer cabanes, molt de lloc per a córrer, uns mestres especialitzats molt professionals i agradables i unes instal·lacions per dormir fantàstiques. També vam gaudir de molts jocs de taula que cada escola va portar per a compartir.

Vam marxar de Juneda amb una sola idea… tornar-hi tan aviat com ens sigui possible!

Clicant aquí podreu veure les fotos!