El Cicle Inicial de colònies Can Bajona

Els dies 27 i 28 de març l’alumnat de cicle inicial de la ZER hem anat de colònies a Can Bajona (Al Solsonès). El conductor d’un dels autocars, parlant pel micròfon, ens va dedicar unes paraules desitjant-nos una bona estada i gaudi de la nostra aventura, cosa que ens va sorprendre i ens va alegrar molt el dia perquè no ens ho esperàvem.

En arribar a la casa, els nostres monitors, en Dani i la Laura, ens van indicar quin era el nostre porxo (els números 7 i 8) per deixar-hi les maletes, les motxilles i totes les nostres pertinences. Només començar l’activitat els monitors ens van regalar una gorra vermella molt vistosa. Llavors va aparèixer una pallassa, que havia perdut els seus colors, només tenia els colors negre i blanc; la nostra missió consistia en trobar els  colors perduts.

Per la tarda vam fer un taller de circ, on ens vam poder maquillar i fer alguns equilibris, circuits i acrobàcies.

Després de sopar, amb les llanternes, vam anar a buscar els colors de la pallassa i per acabar vam ballar una estoneta fins que a les 00:00h es va acabar l’encanteri i tots ens vam adormir com a troncs.

El dimarts de bon matí vam preparar l’equipatge i després d’un bon esmorzar vam visitar els animals de la granja escola  i també vam fer una passejada en carro.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Si cliqueu aquí podreu veure un recull de les fotografies que hem fet

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *