Colònies “Les Tallades” 2024 – ZER Vent d’Avall

La última setmana del trimestre hem tingut la sort de poder celebrar unes jornades de convivència a la casa de colònies Les Tallades de Vilanova de Sau.

L’alumnat de cicle Superior i cicle Mitjà van arribar el dimecres 20 de març al matí i l’alumnat d’educació Infantil i cicle Inicial van arribar el dia següent.

Els més grans van endinsar-se en el món dels bandolers. En Jaume Sala, descendent d’en Serrallonga, ens va explicar com i perquè va viure el seu besavi com un bandoler. Vam fer excursions al pantà de Sau i als cingles de Tavertet. Vam fer jocs de nit, bosc vertical, tir amb arc, supervivècia, jocs d’orientació, gimcana bandolera i finalment Festa Bandolera.

Els més petits es van convertir en bruixes i bruixots. També van fer l’excursió al pantà de Sau, jocs de nit, tir amb arc, jocs de pistes i una gimcana.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Ja esperem amb moltes ganes les colònies del curs vinent!!

Aquí podreu veure un recull de les fotos que vam anar fent: