Colònies al Molí de la Roda

Després de dos anys sense poder trobar-nos tots junts i juntes per fi hem pogut fer les esperades colònies al molí de la Roda.

Cada escola ha arribat de diferents maneres; uns a peu, d’altres en bicicleta, uns altres amb autocar i els darrers els han acompanyat els pares.

Al matí ens hem instal·lat a les habitacions i hem esmorzat. Tot seguit hem fet jocs de coneixença entre les diferents escoles.

Després de dinar i de temps lliure hem pogut gaudir d’una tarda amb inflables i jocs de taula gegants.

Per la nit no podia faltar la discoteca que ha estat tot un èxit però que han trobat curta!!!

El segon dia hem pogut gaudir d’una obra de teatre en anglès i hem celebrat un petit comiat dels alumnes de 6è que l’any vinent marxaran cap a l’Institut.

Han estat unes colònies curtes però molt profitoses on tot l’alumnat de la ZER s’ha pogut conèixer i conviure plegats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *