Carnaval 2024

El passat divendres 9 de febrer tot l’alumnat de la ZER va celebrar el Carnaval amb la temàtica de cultures del món.

L’escola Font de l’Anoia de Sant Martí Sesgueioles va anar de cultura africana, l’escola Sant Roc de Castellfollit de Riubregós, d’egipcis. A l’escola Quatre Vents de Copons els més petits anaven de japones@s, els de cicle inicial d’africans, els mitjans de Brasilers i els més grans van acompanyar tota la rua fent una bona batucada.

A l’escola Mare de Déu del Portal dels Prats de Rei, els més petits junts amb la llar d’infants anaven de Yoyoi Kusama representant la cultura japonesa, els de cicle inicial i mitjà d’africans i els més grans també van acompanyar tota la rua fent batucada.

Totes les escoles van fer rua de carnaval pels carrers del poble amb un seguiment de families i vilatants ben nombrós!

Ara que s’ha acabat el temps de disbauxa toca fer bondat! sinó la Vella Quaresma es pot enfadar!

Al següent enllaç podeu veure un petit vídeo del carnaval: