Premis Baldiri Reixac

L’Espluga de Francolí  va ser ahir al migdia, epicentre del món escolar català amb motiu del lliurament dels Premis Baldiri Reixac que enguany ha otorgat als alumnes de P5 i Cicle Inicial (curs 2015-2016) de l’escola “Los Castellets” de La Fatarella.

A partir de la 1 del migdia s’iniciava l’acte, amb un teatre ple d’alumnes i professors d’arreu de Catalunya. L’acte comptava amb la presidència de Joaquim Nin, secretari general del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya; Jordi Torre, regidor de Cultura de l’Espluga de Francolí; Dolors Civit, presidenta del Casal de l’Espluga de Francolí i Nicolau Brossa, vicepresident de la Fundació Carulla. La presentació de l’acte ha anat a càrrec dels espluguins Anna March i Gerard Bosch.

Foto de Paula-Isabel (1)