La castanyada 2021

Després d’un any hem tornat a fer panellets, i us ho volem compartir  amb tot vosaltres la celebració que va tenir lloc aquesta  setmana a l’escola:  La Castanyada!!!

El dijous a la tarda, ens vam convertir en pastissers i pastisseres i vam preparar la massa dels panellets. Divendres al matí van preparar els panellets utilitzant: patata, ametlla ratllada, sucre i pinyons, o altres elements decoratius com les cireres, el coco o la xocolata.

Tambè van venir a veure-nos a la classe “Les Castanyeres”

El divendres a la tarda va tenir lloc la celebració de tota l’escola. Cada classe va ballar una dansa típica de la castanyada. I després…

vam gaudir d’estona lliure per ballar amb els nostres companys i companyes!

I, sobretot, vam gaudir molt dels nostres panellets. Què bons!!!

Us deixem a continuació unes quantes fotografies de la elaboració dels panellets i de la festa de la castanyada.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració portant a l’escola tots els ingredients necessaris perquè poguéssim fer els panellets!

Educació Infantil i iCicle inicial

La castanyada 2021