El Pilós ens visita a l’escola

El passat 2 de febrer, vam rebre una visita molt especial: el Pilós, habitant del planeta Apilo, ens va venir a explicar, juntament amb el Marc, la importància que té pel planeta Terra, el fet de que entre tots reciclem les piles que ja no usem. Després d’escoltar el conte i de respondre a les preguntes que ens van fer, es vam convertir en “AGENTS ESPECIALS APILO” i la nostra tasca és recollir el màxim de piles possibles per tal de que el Pilós, se les pugui endur al seu planeta i reciclar-les per a que no contaminin el nostre Planeta. Ens hi podeu ajudar si voleu, portant les piles que ja no feu servir, a la nostra nau especial APILO!