SORTIDA A LA URV DE TORTOSA

El dijous 17 de març, els alumnes de l’escola El Divi Mestre vam poder gaudir d’un dia molt complert al Campus de la Universitat Rovira i Virgili de Tortosa. Al matí, després d’esmorzar, vam realitzar diferents propostes  STEAM    a l’aula “Idees” ( aula d’innovació pedagògica i tecnològica)  i a l’aula de Robòtica. Va ser molt emocionant,  perquè vam poder experimentar amb tecnologies que no estan al nostre abast, com per exemple les Ulleres de Realitat Virtual o el Projector Ninus, que  detecta els moviments que fan els xiquets amb imatges projectades al terra. Pissarres digitals, bee-boots, pantalles tàctils i sensors de moviment entre d’altres,  també van estar a la nostra disposició, amb el monitoratge dels propis alumnes del Grau de Mestres de la mateixa Universitat.

Després de reposar forces amb el dinar, també van ser els mateixos alumnes de la URV  els que van preparar un joc de Pistes i d’orientació per tot el Campus per als xiquets i xiquetes de la Comunitat de Grans i de Mitjans. La Comunitat de Peits, va gaudir de valent a l’aula de Psicomotricitat, fent circuits i jugant amb material tou, així com també pilotes, globus i trossos de teles entre d’altres.

Va ser un gran dia, ple de noves experiències del qual tant alumnes com mestres vam gaudir-ne moltíssim.

Des d’aquí volem agraïr  aquesta gran iniciativa de la URV i en especial, a Josep Holgado, responsable dels graus d’Educació al campus Terres de l’Ebre, per la seva implicació i atenció durant tot el decurs d’aquesta sortida.

Aquí teniu el recull de FOTOS.