Projecte Les Nostres Meravelloses Dones

Al llarg de tot el curs, totes les comunitats de l’escola hem dut a terme el projecte “Les nostres meravelloses dones”. Hem après moltes coses sobre el paper de les dones al llarg de la nostra història recent i hem posat en valor, aspectes tant importants com el respecte, la tolerància i la igualtat. Moltes  molt variades  han estat les activitats que hem realitzat. Aquí podeu veure el vídeo i si cliqueu a la paraula fotos, teniu l’enllaç amb una mostra de les que hem realitzat. Volem agrair la implicació i la participació de les famílies sempre que us ho hem demanat i, especialment a  la Marga, la Montse i l’Esther per vindre a l’escola i fer-nos unes propostes tant divertides.