La Castanyada 2023 a La Fatarella

Amb la tardor, els dies s’escurcen, els arbres perden les fulles, la natura s’adorm i la terra erma, un cop rebuda la llavor, esdevé esperança de continuïtat de la vida per a tots. Un curs més, hem celebrat La Castanyada, la primera de les Festes i Tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola.

Aquesta tarda la nostra escola s’ha omplert d’olor a castanyes torrades, de moniatos i com no, de panellets. Ens agrada aquesta festa tan nostra, per com la vivim.

Aquí teniu els balls que hem preparat per fer-vos gaudir una estona. Gràcies famílies  per haver vingut.

Cliqueu a la imatge!!!