Famílies Expertes ” La Granja”

El passat 4 de març i dins el marc “Famílies Expertes”, l’Anna i l’Isidre, pares de Martí i l’Adrià, ens van voler ensenyar i explicar les instal.lacions de la seva nova granja de galls d’indi que, en breu, posaran en funcionament. Al llarg de tota la visita, ens van explicar amb detall, per a què eren i servien els diferents elements que hi ha al granja: menjadores, bebedors, sistemes de refrigeració i ventilació, energia solar, etc. Els alumnes de Cicle Superior els van fer una entrevista a la que van respondre amb total franquesa i amabilitat. Finalment, ens van obsequiar amb un berenar sorpresa.

Des de l’escola, els agraïm la seva atenció i disponibilitat i els desitgem tota la sort del món en el seu nou projecte.

També volem agrair a les famílies que ens van traslladar amb els seus cotxes fins a la granja, sense elles no hauria estat possible fer aquesta visita que tant ens va agradar.

Us deixem l’enllaç amb les fotos. Esperem que us agradin.

aquí