Dia Mundial de la Higiene de Mans

El passat dilluns 6 de maig de 2019 va ser el dia mundial de la higiene de mans. La nostra companya Laia Puerta Carrasco de l’escola El Diví Mestre de Vilalba dels Arcs va ser la guanyadora del primer premi del concurs de dibuix de la higiene de mans organitzat pels Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre.

El lema d’aquesta campanya d’aprenentatge i conscienciació és “Rentem-nos les mans quan toca”. Amb la finalitat de que els alumnes de cicle inicial vegen la importància de tindre cura de la higiene de les mans per evitar el contagi de malalties infeccioses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *