CONCURS DE DIBUIX BBVA 2021

L’Iris, alumna de la comunitat de mitjans de l’escola el Diví Mestre, ha resultat guanyadora del concurs de dibuix BBVA (FAC). El seu dibuix reflexa molt bé la idea que es vol transmetre en el conte. El seu dibuix sortirà publicat al recull de contes que aquest any tracten la temàtica de Sis històries, escrites per Júlia Prunés, alineades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que l’Organització de les Nacions Unides es proposa assolir per tal de “Transformar el món” mentre arriba l’any 2030, i que ens volen conscienciar de la importància de cuidar el planeta.
MOLTES FELICITATS IRIS!