Trobada de ZER Ivars de Noguera

El passats dia 30 de maig l’alumnat d’I3,I4,I5, i educació primària de la ZER ens vam trobar a Ivars de Noguera per tal de fer diferents tallers: educació vial, art, taller de robòtica amb el robot Veta i la visita de l’escriptora Tina Vallès.

La Tina Vallès va ser entrevista pels alumnes de la ZER, ella va respondre amb entusiasme totes les preguntes que li van fer els infants. Els seus llibres han engrescat força a petits i a grans.

L’Aleix, de l’empresa la Codornella, ha creat un robot anomenta Veta del qual vam aprendre com podíem donar-li ordres i les va dur a terme. Va ser un taller molt interessant.

Com cada any, la jornada d’educació vial va ser molt interessant i profitosa per als i les alumnes d’educació primària.

S’ho van passar molt bé tot creant un quadre amb unes pintures molt especials. Tots van deixar volar la imaginació i van ser molt creatius. Van pintar uns quadres veritablement preciosos!

Tot seguit podeu veure unes fotografies i vídeos d’aquest dia. En AQUEST ENLLAÇ veure més fotografies i vídeos de la jornada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut