Curs nou. Escola nova.

Aquest any els i les alumnes de l’escola Sant Blai ens hem trobat amb moltes coses noves. Hem començat el curs 2023-2024 amb molts canvis.

Vam començar el curs 2023-2024 el 6 de setembre. Quan vam arribar a l’escola vam veure una taula a l’entrada que no sabíem que era. És una nova jardinera que passarà a formar part del nostre hort. Ens encanta saber que la Imma seguirà venint a donar-nos un cop de mà.

Entre moltes altres novetats, han ficat una caseta amb timbre i un tobogan a la zona dels petits. La nostra versió de la cançó de ZOO ha donat el seus fruits.

A més a més, aquest curs les entrades a l’escola del matí i de la tarda són més segures. Ara ens podem esperar al pati i així no patim pels cotxes i camions que passen pel carrer.

Una altra novetat que hem trobat a l’entrar a les classes són les finestres canviades i en més bon estat, però el més sorprenent van ser les persianes, que el curs passat eren manuals i no tapaven del tot la llum. Aquest curs es tanquen i s’obren amb comandament a distància i tapen completament la llum.

També hem trobat i treballat el nou mural que tenim al pati inspirant en els murals del Juan Turu i capitanejat per la Rosa. Al mural hi surten nens i nenes aprenent a ser lliures. Alguns van en un cotxe de cartró, d’altres estan mirant el cel i d’altres estan jugant amb una pilota.

Però, tot i això, la millor sorpresa han estat els nens i nenes nous de la llar d’infants: la Carme i el Gael i, també, els professors i les professores nous: el David, la Gislena, el Quim i la Belén. Tenim moltes ganes que arribin els nens i nens que començaran aviat a la llar. Us estem esperant.

També tenim un record per les nostres companyes de 6è, Mar i Andrea, esperem que us vagi molt bé a l’institut. També volem recordar als i les nostres mestres del curs passat. Ester, Josep Maria, Yolanda, us trobem a faltar!

Gràcies a totes aquelles persones que ajuden cada dia a millorar i innovar l’escola. Estem molt agraïts amb els nous canvis.

Carina, Àngel, Roger, Houari i Pep.