El passat dia 19 de juny vam celebrar la festa de fi de curs de la ZER. Vam acomiadar a 10 alumnes de la ZER, la Chloé, l’Abril, el Jan, el Didac, el Miquel, la Dàmaris, l’Oriol, l’Arlet,la Ylenia i l’Unai. Va ser un acte molt emotiu. Cal dir que els trobarem a faltar.
Després vam poder gaudir de l’espectacle “La gallina dels ous d’or” de la companyia ZUM ZUM Teatre. Va ser un espectacle magnífic i vam acabar de passar molt bona estona!


