Descobrim el Temps i el Clima a Cicle Mitjà

A Cicle Mitjà, hem treballat el temps atmosfèric i el clima a través de diferents activitats vivencials i participatives que ens han ajudat a comprendre millor aquests fenòmens naturals tan presents en el nostre dia a dia.

Us deixem un tastet del que hem treballat:

  • Els tipus de núvols, observant el cel i identificant-los segons la seva forma i alçada.
  • Les fases del cicle de l’aigua, entenent com es formen la pluja, la neu i la boira i quina és la importància d’aquest procés per al planeta.
  • La importància de tenir cura de l’atmosfera, creant petites pancartes amb missatges i dibuixos que expliquen com podem ajudar a preservar-la, evitant la contaminació i fent servir energies més netes.
  • Els diferents aparells meteorològics i mapes del temps mitjançant jocs i dinàmiques que ens han fet sentir com autèntics meteoròlegs i meteoròlogues.

EL treball que més ens ha captivat ha estat la creació d’un diari meteorològic, on diàriament hem registrat dades sobre la temperatura, l’estat del cel i altres aspectes del temps atmosfèric. Amb tota aquesta informació, al final hem elaborat un gràfic de barres del temps a Algerri, que ens ha permès visualitzar de manera clara com ha variat el temps durant aquest període.

Premeu aquí si voleu veure més fotos del nostre treball.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut