UNA TARDA ENTRE ARBRES, POESIA I NATURA

Fa uns dies, els nens i nenes de cicle inicial hem viscut una experiència molt especial. Hem anat a la finca del Jaume, el pare de l’Arlet, per veure com es planten els arbres. Ha estat una tarda plena d’aprenentatges i contacte amb la natura.

Hem pogut observar de ben a prop el procés de plantació i, fins i tot, hem tingut l’oportunitat de participar-hi! Amb els peus a la terra, hem après la importància de cuidar els arbres i el medi ambient. Ha estat una experiència enriquidora que ens ha permès gaudir de l’aire lliure i valorar la feina que hi ha darrere de cada arbre que creix i que ens envolta.

Pel camí de tornada, ens vam regalar una estona de poesia: sentir, escoltar, jugar amb les paraules,…

Vivim el món rural!

Si voleu veure algunes fotos, CLIQUEU AQUÍ

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>