ÚLTIM DIA D’ESCOLA: UN FINAL DE CURS MOLT ESPECIAL

Aquest any, el nostre últim dia d’escola ha estat ple d’activitats emocionants i significatives. Cada aula ha començat la jornada amb dinàmiques per reflexionar sobre el curs i compartir experiències.

Després, ens hem reunit tots per construir l’Avió dels Bons Desitjos. Cada alumne ha escrit un desig per regalar, i l’avió, carregat d’esperances, s’ha enlairat simbolitzant els somnis de tota la comunitat educativa.

Hem celebrat el pas d’educació infantil a cicle inicial on els infants d’I5 han estat els protagonistes , i hem acomiadat els alumnes més grans, que inicien una nova etapa educativa.Finalment, també hem dit adéu als mestres i aprenents que no ens acompanyaran el curs que ve. Els hem agraït tot el seu esforç, dedicació i amor per l’ensenyament, i els hem desitjat molta sort en els seus nous projectes.

Aquest dia ha estat una manera perfecta de tancar el curs escolar, acomiadant-nos amb un somriure i amb l’esperança de tornar amb forces renovades al setembre. Bones vacances a tothom

FOTOS DEL DIA