Laboratori de lectura a la biblioteca de Tàrrega

Els alumnes de Tram Mitjans han viscut una experiència molt especial a la Biblioteca de Tàrrega, on han participat en una activitat del Laboratori de Lectura.

Durant la sessió, ens hem aproximat a la lectura d’una manera diferent i molt vivencial. A partir de diversos contes protagonitzats per ratolins, els infants han pogut observar, imaginar, compartir idees i descobrir com les històries ens poden fer sentir, pensar i crear.

Un dels contes centrals de l’activitat ha estat Frederick, de Leo Lionni. A través d’aquesta història tan delicada i plena de sensibilitat, hem reflexionat sobre el valor de les paraules, la importància de l’art i la necessitat de la imaginació. Hem descobert que, igual que en Frederick, tots tenim talents diferents que poden ajudar el grup.

A més, també hem visitat la zona infantil de la biblioteca, un espai acollidor i ple de llibres engrescadors que ens han despertat moltes ganes de llegir. Per acabar d’arrodonir la visita, ens han pogut fer el carnet de biblioteques, un pas molt important per continuar gaudint de la lectura també fora de l’escola.

Ha estat una sortida molt enriquidora que ens anima a seguir llegint, imaginant i descobrint nous mons!

Clica aquí per veure les fotos d’aquests moments.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>