HISTÒRIES PER DESCOBRIR EN LA NOSTRA BIBLIOTECA D’ESCOLA

Finalment hem inaugurat la nostra nova biblioteca d’escola. És una biblioteca senzilla però és un element dinamitzador de la lectura. El seu objectiu és afavorir la competència lingüística dels nostres infants i joves.

Un cop per setmana tots i totes ens endinsarem en la nostra biblioteca per descobrir nous relats i noves oportunitats d’aprenentatge. Aprenem a llegir, llegim per aprendre,… llegim per gaudir.

La primera visita a la biblioteca ens va presentar la història del bambú i ens va despertar l’interès per la vida, per cuidar-nos i per cuidar tot el que ens envolta amb paciència, confiança i amor.